donderdag 31 december 2009

Mijn 2009

Weer een jaar voorbij, weer een jaartje ouder.
En wijzer en gelukkiger.

- Mijn rijbewijs gehaald!
- Weekendje Brugge met de zussen, schoonzus en de mama
- Lang weekendje zee met 't vriendje
- Weekendje Hasselt met 't vriendje
- 2 weken Griekenland met mijn vriendje (dat 't zalig was)
- Niet meer verder vermagerd, maar de goede voornemens voor 2010 zijn gemeend!
- Mijn eerste blaasontsteking (laat het ook de laatste zijn!)
- 21 geworden
- Veel gespaard met oog op de toekomst
- Doop van de tweeling
- Verrassingsfeest voor ons mama!
- Leuke afspraakjes met vriendinnen
- Géén Werchter dit jaar
- Trouwfeest tot in de vroege uurtjes
- Mijn 'schoonfamilie' leren kennen
- Veel in de file gestaan
- Een belangrijke beslissing genomen; stoppen met werken in de zomer en terug naar de studieboeken!
- Mijn vriendje is niet meer mijn vriendje maar mijn verloofde
- Het mooiste aanzoek ooit

En traditiegetrouw ben ik waarschijnlijk weer een heleboel gebeurtenissen en mensen vergeten. Maar toch bedankt aan iedereen die 2009 net dat tikkeltje specialer en waardevoller hebben gemaakt. Aan diegene die hebben gelezen & geluisterd. Raad gegeven of gewoon hun ongezouten mening.
Bedankt!
Maar toch vooral een dikke merci aan mijn vriendje, om er al-tijd te zijn. Om mij eens goed vast te nemen als ik het nodig heb en mij te steunen bij alles wat ik doe. Dankje, lieve schat



En aan iedereen t beste voor 2010!

Geen opmerkingen: