vrijdag 31 december 2010

2010

Alweer een jaar voorbij, alweer 12 maanden vol gebeurtenissen.
Alweer eventjes een moment om bij stil te staan...

2010 was het jaar van:

- Stoppen met werken
- Werken aan mezelf
- 6 maanden tijd voor mezelf
- Beginnen studeren
- Het vriendje startte zijn eigen zaak op
- Ik met het vriendje naar de zee ging
- Ik met datzelfde vriendje naar Cyprus ging
- Ik met dat nog steeds zelfde vriendje 2 jaar samen ben (and still counting!)
- Een weekend Butgenbach met vrienden
- Mijn broer naar het buitenland vertrok
- Ik tante werd van Lise
- Ik naar de diëtist ging
- Leuke tijd had met vriendinnen
- Ik een Swarovski kreeg
- Mijn eerste Kerstavond niet thuis vierde
- Ik voor 't eerst in mijn leven een boekhouding moest doen
- Ons papa op pensioen ging
- Ik naar enkele communiefeesten ging
- Ik op vrouwenweekend ging naar Le Touquet


En waarschijnlijk ben ik nog zoveel dingen vergeten.
Denk aan lekkere restaurantbezoekjes, glaasjes lekkere wijn, romantische momenten of gewoon een moment van verdriet.

Bedankt aan iedereen die 2010 heeft gemaakt tot wat het is geworden.
En vooral bedankt aan de mama, papa en 't vriendje voor het geduld dat ze gehad hebben!

Geen opmerkingen: