woensdag 3 september 2008

Ge zijt nen echte man

Ge zijt nen echte man
Ge zijt nen echte man omdat mijn kot nog rommeliger is als ge vertrek, ge zijt nen echte man door de manier waarop ge uw sigaret vasthoudt en er nen trek van neemt
Door de manier waarop ge over de autosnelweg rijdt en de manier waarop ge schakelt
Ge zijt nen echte man wanneer ge uw hand op mijn poep legt en er even in knijpt
Door de manier waarop ge naar me kijkt als er een stuk bloot vlees te zien is
Ge zijt nen echte vent door 't feit da ge graag voetbal ziet en spellekes speelt

Ge zijt nen echte man omda door al die typische-mannen-houdingen altijd een beetje tederheid doorschemert.
Omda ge uw hand op mijn been legt als ge rijdt, omda ge me altijd wel ergens vasthoudt.
Omda ge me poppemie noemt
Ge zijt teder wanneer ge me zoent en knuffelt
Wanneer ge me thuis brengt en wanneer ge smst da ge zelf veilig zijt aangekomen

Ge zijt nen echte man
Ge zijt mijne man

1 opmerking:

Ntone zei

Josie is goe bezig!