maandag 29 september 2008

Koesteren

Ik koester.
Ik koester de momenten waarop we hand in hand door het park wandelen.
Omgeven door blije gezichten die van de najaarszon genieten.
Ik koester de momenten waarop we samen op een bank zitten. Hoe we babbelen over alles en niets.
Hoe we vertellen over ons droomhuis, droomomgeving. En hoe ik jou automatisch mee op dat lijstje zet.
Ik koester de momenten waarop we samen in de zon zitten, op een terras.
Hoe je mij de wijn laat kiezen en laat proeven.
Ik koester de momenten waarop je vertelt dat je me een schone madam vindt.
De momenten waarop je mijn hand vast neemt, me streelt, me zoent.
Ik koester de momenten waarop je straalt, omdat je maten zich bijvoegen aan onze tafels. Hoe je met hen praat, grappen vertelt en herinneringen ophaalt.
Hoe je me terwijl streelt en zoent.
Ik koester de manier waarop je me op tijd naar huis brengt omdat ik ’s anderdaags vroeg op moet.
Ik koester jou.

Geen opmerkingen: