maandag 25 augustus 2008

Love is in the heart

Ik voel me begeerd door je kussen, veilig onder je aanrakingen. Ik ben graag bij jou. Ik voel me vrouw door je hand op mijn poep, ik voel me een verliefd pubermeisje omdat ik in je gezelschap steeds moet giechelen.
Ik voel me volwassen als ik hand in hand met je door de straten loop, ik voel me kind omdat ik de uren aftel tot ik je weer zie.
Ik voel me zelfzeker omdat ik van jou ben, en jij van mij.

Maar tussen al deze gevoelens door voel ik me soms ook gewoon ontzettend bang. Bang om nog eens gekwetst te worden en bang om alleen gelaten te worden. Bang om me eindelijk weer eens te binden en dan los gelaten te worden.
Bang om aan iedereen te vertellen dat ik verliefd ben en nog banger om nadien te moeten vertellen dat ik weer alleen ben.

Al probeer ik te genieten, van jouw aandacht en lieve woorden. Van de vlinders en je blik. Ik geniet van je kussen en je aanrakingen. Van de tikjes op mijn poep.

Ik ben dus verliefd.

Geen opmerkingen: