woensdag 20 augustus 2008

Met u

Ja, t zijt gij waar ik aan denk als ik opsta
en t zijt gij waar ik aan denk als ik wakker word
T zijt gij da ik wil vastpakken als er moeilijke momenten zijn en uw hand wil ik vasthouden als ik door de straten wandel
Tis aan u da'k denk als de zoveelste tante vraagt of ik nog geen vriendje heb
En tis dan ook met u da'k op het volgende familiefeestje wil binnen wandelen, zodat die tantes eindelijk ophiuden met zeuren over vriendjes en over hunne jonge tijd
Tis met u da'k dan wil babbelen, en tis u da'k dan aan iedereen wil laten zien
Tis u da'k wil kussen, en tis door u da'k wil gekust worden als ik ga slapen en als ge me wakker maakt. Tis door u da'k gekust wil worden in t midden van straat en op elk moment dat eigenlijk ni zou mogen.
Door u wil ik geknuffeld worden als ik aan t koken ben en op uwe schoot wil ik in slaap vallen voor de tv.
Tis dan ook met u da'k naar de cinema wil gaan en in de popcorn grabbelen, om daar uw hand te vinden en er eventjes in te knijpen.
Tis met u da'k op café wil gaan en teveel drinken zodat we de hele nacht blijven filosoferen over t leven om tot de conclusie te komen dat het er eigenlijk helemaal ni toe doet zolang ge maar gelukkig zijt
En tis bij u da'k me veilig wil voelen, tis me u da'k wil vrijen..gedaan met de avontuurtjes.
Tis met u da'k oud wil worden
En weetge, misschien wil ik met u wél kindjes...

Geen opmerkingen: